- Ny sag om opbevaring af data, som staten hidtil har dækket, vækker telebranchen
- Telebranchen kan se frem til stor ekstraregning fra 2027
- Liberal Alliance mener principielt, at staten ikke bør pålægge private virksomheder denne udgift
- Flere politikere i Digitaliseringsudvalget kommenterer ikke på sagen