Virtuelle verdener

Tilbage til artiklen: Syv farlige forbruger-teknologier.

Second Life var et af de smarteste begreber i den første del af 2007, hvor både Computerworld og andre medier var fyldt med overskrifter om den nye virtuelle verden - et elektronisk 3D-univers, hvor mennesker fra hele verden kunne kommunikere med hinanden.

”Det er spørgsmålet, om kommunikationen over Second Life ikke giver de samme problemer som ved anden ukrypteret kommunikation,” siger Shehzad Ahmad.

Han peger på, at man med Second Life får skabt en forbindelse til Second Life, og kommer en hacker ind i Second Lifes maskiner, så der er derfra adgang videre ud til brugernes maskiner.

Tilbage til artiklen: Syv farlige forbruger-teknologier.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Jobindex Media A/S
Salg af telemarketing og research for it-branchen, it-kurser og konferencer

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Cyber Security Summit 2025: Her er truslerne – og sådan beskytter du dine kritiske data

Deltag og få værktøjer til at beskytte din virksomhed mod de nyeste cybertrusler med den rette viden og teknologi.

19. august 2025 | Læs mere


Cyber Security Summit 2025 i Jylland

Deltag og få værktøjer til at beskytte din virksomhed mod de nyeste cybertrusler med den rette viden og teknologi.

21. august 2025 | Læs mere


AI i det offentlige: Potentiale, erfaringer og krav

Hør erfaringerne med at anvende AI til at transformere og effektivisere processer i det offentlige – og med at sikre datakvalitet, governance og overholdelse af retningslinjer.

27. august 2025 | Læs mere