Virtuelle verdener

Tilbage til artiklen: Syv farlige forbruger-teknologier.

Second Life var et af de smarteste begreber i den første del af 2007, hvor både Computerworld og andre medier var fyldt med overskrifter om den nye virtuelle verden - et elektronisk 3D-univers, hvor mennesker fra hele verden kunne kommunikere med hinanden.

”Det er spørgsmålet, om kommunikationen over Second Life ikke giver de samme problemer som ved anden ukrypteret kommunikation,” siger Shehzad Ahmad.

Han peger på, at man med Second Life får skabt en forbindelse til Second Life, og kommer en hacker ind i Second Lifes maskiner, så der er derfra adgang videre ud til brugernes maskiner.

Tilbage til artiklen: Syv farlige forbruger-teknologier.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Ed A/S
Salg af hard- og software.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Computerworld Summit 2025, København – AI transforming business

Årets uomgængelige konference for dig, der er med til at træffe beslutninger om din organisations teknologiske fremtid, og vil have det samlede overblik over aktuelle tendenser i IT-branchen.

27. maj 2025 | Læs mere


Årets CIO 2025

Vi skal finde Årets CIO 2025 og den kvinde eller mand, som i et helt år kan bryste sig af at være landets bedste CIO.

03. juni 2025 | Læs mere


Computerworld Summit 2025, Aarhus – AI transforming business

Årets uomgængelige konference for dig, der er med til at træffe beslutninger om din organisations teknologiske fremtid, og vil have det samlede overblik over aktuelle tendenser i IT-branchen.

03. juni 2025 | Læs mere