Artikel top billede

Helpdesk/teknisk support

Kompetencer inden for support-universet er fortsat i høj kurs, og efterspørgslen er særlig stor efter folk med en kombination af omfattende teknisk indsigt og gode evner inden for kundeservice.

"Jeg har en masse kunder, som fortæller mig, at deres kundeservice-løsning ikke virker, og at de har behov for folk med bedre kommunikationsevner," fortæller Jill Herrin.

Jagten på den perfekte supporter

Behovet for velafrundede teknikere stiger ifølge Katherine Spencer Lee efterhånden som virksomheder vil have mere arbejde udført af færre medarbejdere.

"En af de ting vi ser størst efterspørgsel efter er helstøbte folk, som kan en hel masse forskelligt. Folk som kan fikse ting og klare en smule desktop support," siger Katherine Spencer Lee, underdirektør i firmaet Robert Half Technology som formidler it-medarbejdere ud til virksomheder.

Tilbage til hovedartiklen




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Ed A/S
Salg af hard- og software.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Cyber Security Summit 2025: Her er truslerne – og sådan beskytter du dine kritiske data

Deltag og få værktøjer til at beskytte din virksomhed mod de nyeste cybertrusler med den rette viden og teknologi.

19. august 2025 | Læs mere


Cyber Security Summit 2025 i Jylland

Deltag og få værktøjer til at beskytte din virksomhed mod de nyeste cybertrusler med den rette viden og teknologi.

21. august 2025 | Læs mere


AI i det offentlige: Potentiale, erfaringer og krav

Hør erfaringerne med at anvende AI til at transformere og effektivisere processer i det offentlige – og med at sikre datakvalitet, governance og overholdelse af retningslinjer.

27. august 2025 | Læs mere