Avatar billede mikerojakes Seniormester
23. november 2016 - 18:05 Der er 5 løsninger

Flest sælgende biler i København

Hey

Ved nogen hvad de mest sælgende biler i København er - og hvad de største og bedst sælgende bilforhandlere i København, hedder...

Det er ikkenemt at Google det - men måske sidder der en rigtig ekspert på området, det ville bare være rigtig "fedt2

på forhånd tak
Mike
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
23. november 2016 - 18:41 #1
Måske kan du få hjælp her: www.autobranchendanmark.dk.
Avatar billede ebea Ekspert
23. november 2016 - 19:17 #2
Danmarks statistik, ved stort set alt om tal i Danmark. Og også om solgte biler!
https://www.dst.dk/da/Statistik/emner/biler
Avatar billede fxj Juniormester
23. november 2016 - 20:51 #3
Du kan hente dette datasæt
http://datahub.virk.dk/dataset/k-ret-jsdata/resource/8445f32d-1f1e-49b0-81ad-61991d66d30e
Her er alle registrede biler i DK. Datasættet viser også hvilke biler der er registreret i hvilke postnumre og så kan du ved at kombinere en fornhandlerliste pr. Mærle pr. Postnummer skabe de data du ønsker.
Men det er ikke noget du lige kan downloade :-)
Hilsen fra
Flemming
Avatar billede mikerojakes Seniormester
24. november 2016 - 06:29 #4
Tak for alle svarene - det var skidegodt "egon"
Avatar billede ebea Ekspert
24. november 2016 - 08:26 #5
#4  -  Hvis du mener at du fandt løsningen, så husk at lukke spørgsmålet, så ikke det står som "uløst" ;-)