Avatar billede Webmasteren Praktikant
11. september 2017 - 12:04 Der er 3 kommentarer

Prisvindende webmaster med fokus på online, digital og sociale medier

Hej branche-kolleger! :-)

Jeg er på udkig efter mit næste gode job (er p.t. ansat i et fuldtidsjob). I kan se mit CV herunder, og jeg er åben for både input til potentielle faste stillinger i Taastrup-/Københavns-området (hvor jeg bor) - og jeg er ikke bange for offentlig trafik. :-)

Men jeg er også også åben for input med konstruktiv feedback på min jobprofil/mit CV og tips til, hvor jeg finder drømmestillingen på en god arbejdsplads, hvor jeg kan bidrage med mine evner inden for online-/web-feltet og sociale medier. Måske kender du selv nogle, der har brug for en web-/onlinemedarbejder, som ikke er bange for at arbejde dedikeret og praktisk med området?

Jeg har min baggrund som selvlært, hvilket ledte mig til mine første store priser, jobs og projekter og sidenhen har jeg taget min uddannelse på IT-Universitetet i København. I blandt mine projekter er jeg co-founder (som 17-årig) af Nordens største sportsportal af sin slags med website, sociale medier, artikler, debatforum med over 1,2 millioner sidevisninger og 60.000 unikke brugere om måneden.

Du kan læse mit CV her:
https://www.dropbox.com/s/2p171xb6gd5lzs0/CV.pdf?dl=1

Lyder det spændende? Så tøv ikke med at skrive.

Venlig hilsen
Bo
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2017 - 13:28 #1
Hej Bo,

Hvis det var mig ville jeg helt sikkert komprimere CV´et det bliver meget langt, du benytter f.eks. sætningen "Eksempler på digitale løsninger og opgaver:" ved hvert job, det behøver du ikke, det ved man godt at det dækker.
CV´et er på 6 sider, så jeg ville skære drastisk ned på indholdet, det er de færreste der vil læse det hele igennem, maks to sider for et short CV, du skal nok få mulighed for at fortælle alt det der står i det til en evt. samtale.

Det vigtigste jeg ville tilføje var dog at angive navne på de firmaer du har været hos, det giver mere troværdighed til dit CV hvis der er navne man kender, eller kan slå op og se nærmere på, samtidig vil det også give en bedre reference ramme, for der er forskel på et stort it-firma som Microsoft eller KMD.

Vh
Ole Jørgensen
Avatar billede Webmasteren Praktikant
11. september 2017 - 14:31 #2
Hej Ole

Tusind tak for det hurtige svar og det gode input til mit CV!

Grunden, til CV'et er anonymiseret i forhold til navn og virksomheder, er, at jeg allerede sidder i en fuldtidsstilling, som jeg naturligvis ikke vil miste uden at have et nyt godt job i hånden og underskrevet. :-)

Hvis I/du har flere gode input - også til gode jobportaler rettet mod vores branche (jeg kender naturligvis nogle af dem) - så byd gerne ind.

Venlig hilsen
Bo
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2017 - 15:29 #3
Så ville jeg gøre det på de tidligere firmaer, hvis du ikke er interesseret i at nævne din nuværende arbejdsplads, dog vil der ikke være noget i vejen for at gøre det på et CV, at du har et opdateret CV er jo ikke det samme som at du søger væk.
Jo der er da mange der kender hinanden indenfor vores branche, men samtidig ved de fleste også at de skal gøre noget for at holde på medarbejderne da der er rift om dem.

Jeg benytter selv LinkedIn meget, det synes jeg er en god platform til at vise et online CV, og så bruger jeg mit CV dokument i en megt kort form som en introduktion og de kan så få hele historien via LinkedIn.