Avatar billede kim-h Novice
20. september 2017 - 11:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Newbie lukket?

Er der nogle der ved om Newbie.dk er lukket ned?
Jeg har min gæstebor på Newbie, men siden kan ikke længe åbnes.
www.newbie.dk svare ikke.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. september 2017 - 12:22 #1
Domænet er aktivt og hosting svarer i det mindste, så måske et server-/siteproblem?
Avatar billede kim-h Novice
20. september 2017 - 12:50 #2
Okay, så håber jeg at siden kommer op og køre igen. Det vil godt nok være ærgerligt, hvis alle opslag i gæstebogen var tabt.
Jeg kan se hvem der er registreret som administrator på domænet, så må jeg prøve at kontakte ham, for at høre status for newbie.dk
Avatar billede claes57 Ekspert
20. september 2017 - 13:13 #3
man kan teste, om det er lokalt på ens maskiner, eller generelt på http://isup.me/
Avatar billede kim-h Novice
20. september 2017 - 13:25 #4
Tak for info.
Har nu testet på http://isup.me/ og det er ikke lokalt siden er nede.
Avatar billede klaudi Ekspert
20. september 2017 - 17:04 #5
Det har været galt længe, jeg havde en tæller fra newbie, den har jeg så fjernet nu så siden loader hurtigere!
Avatar billede kim-h Novice
22. september 2017 - 12:21 #6
Jeg har skrevet sammen med administratoren for newbie.dk, som oplyser at de har noget hosting de skal have op at køre. De vil komme tilbage med et nyt design og et andet fokus.
Jeg vi derfor lave en ny gæstebog på mit eget domæne i joomla.