Avatar billede Morten Professor
07. oktober 2017 - 12:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bootstrap menu

Hej Eksperter

Jeg er kommet i problemer med at få til føjet min bootstrap menu.
Den går helt i ged.
Jeg er ret sikker på jeg gør noget af det rigtigt men den fejler.

Her er min functions.php:
// Register Custom Navigation Walker
require_once get_template_directory() . '/wp-bootstrap-navwalker.php';

register_nav_menus( array(
        'primary' => __( 'Primary Menu', 'keep-it-simple' ),
) );

function kis_add_styles(){
  wp_enqueue_style('style', get_stylesheet_uri());
  wp_enqueue_style('bootstrap', get_template_directory_uri() . '/css/bootstrap.min.css');
  wp_enqueue_script('bootstrap', get_template_directory_uri() . '/js/bootstrap.min.js');
}
add_action('wp_enqueue_scripts', 'kis_add_styles');

min header.php:
<nav class="navbar navbar-default" role="navigation">
  <div class="container-fluid">
    <!-- Brand and toggle get grouped for better mobile display -->
    <div class="navbar-header">
      <button type="button" class="navbar-toggle" data-toggle="collapse" data-target="#bs-example-navbar-collapse-1">
        <span class="sr-only">Toggle navigation</span>
        <span class="icon-bar"></span>
      </button>
      <a class="navbar-brand" href="<?php echo home_url(); ?>">
                <?php bloginfo('name'); ?>
            </a>
    </div>

        <?php
            wp_nav_menu( array(
                'menu'              => 'primary',
                'theme_location'    => 'primary',
                'depth'            => 2,
                'container'        => 'div',
                'container_class'  => 'collapse navbar-collapse',
                'container_id'      => 'bs-example-navbar-collapse-1',
                'menu_class'        => 'nav navbar-nav',
                'fallback_cb'      => 'WP_Bootstrap_Navwalker::fallback',
                'walker'            => new WP_Bootstrap_Navwalker())
            );
        ?>
    </div>
</nav>

Jeg gør alt for at gøre som her:
https://github.com/wp-bootstrap/wp-bootstrap-navwalker

Håber der er en der kan se problemet.

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede Morten Professor
07. oktober 2017 - 20:04 #1
Jubii nu virker det meste af det nu er det bare dropdown og toggle
Avatar billede Morten Professor
07. oktober 2017 - 20:08 #2
nu virker det hele, det der var galt jeg havde ikke de opdateret filer på min side af bootstrap og js.