25. oktober 2017 - 22:06 Der er 4 kommentarer

Wordpress hjælp

Hej,

Jeg er ved at starte et site op med en kammerat. Den indeholder artikler, samt frivillige jobs hos virksomheder som studerende kan søge.

Vi arbejder i wordpress og søger et plugin som kan hjælpe os med bogsalg.

Her skal studerende kunne sætte deres bøger til salg som en annonce alla DBA. Ingen betalingsmuligheder, blot en annonce med bogen og oplysninger.

De studerende bliver medlemmer inde på siden og kan derved få lov til at oprette annoncer.

Hvilket plugin kan anbefales her?

På forhånd tak
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
26. oktober 2017 - 02:28 #1
Jeg vil anbefale http://a3-seo.dk/recommends/business-directory/, her kan du også vælge at dine medlemmer betaler for medlemsskabet, ligeledes kan du prissætte fremhævede annoncer mv.

Vær forævrigt opmærksom på at skulle du ønske salg, via hjemmesiden af bøger mv. har http://a3-seo.dk/recommends/jetpack/ netop koblet et betalings modul til deres plugin, hvor der kan betales direkte med visa osv. uden at betaler behøver en paypall konto
26. oktober 2017 - 16:50 #2
Tusind tak for svar. :)

Bøgerne skal betales over hjemmesiden. Den skal give studerende mulighed for at oprette annoncer med deres bøger, hvor en anden studerende derefter kan tage kontakt og der aftales betalingen så.

Så hvis det blot skal være opslagsannoncer uden betaling, kan jeg så stadig bruge det plugin?

På forhånd tak :)
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
31. oktober 2017 - 11:29 #3
Ja - du vælger helt selv om der skal kræves betaling og hvormeget.

http://a3-seo.dk/recommends/business-directory/ er forøvrigt lige opdateret til yderligere differenciering af grupper og betalinger, samt en masse mere.
31. oktober 2017 - 18:57 #4
Tusind tak for hjælpen!