Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2017 - 13:59 Der er 2 kommentarer

Kan man slette et Wordpress post en bestemt dato?

Hej
Er der nogen som kan sige mig, hvordan jeg kan sætte et bestemt wordpress post til sletning en bestemt dato? - evt i kode...

Mvh
Daniel
Avatar billede falster Ekspert
27. oktober 2017 - 14:10 #1
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2017 - 21:03 #2
Jae... så vidt jeg tolke det du linker til, er det at slette noget indhold som er fx 30 dage gammelt. Jeg har mere brug for noget kode, hvor man fx skriver om en begivenhed som bliver afholdt om eksempelvis 20 dage, og så vil jeg gerne slette indlægget efter de 20 dage, for så er det ikke relevant længere.