Avatar billede stratokaster Novice
25. januar 2018 - 11:27 Der er 2 kommentarer

plugins til forum wordpress

Er der nogle som kender nogle gode plugins til forums og til login hvor man kan vælge hvilken nogle sider brugeren får lov til at se?
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
25. januar 2018 - 11:59 #2
Du kan også vælge at udgive sider, som password beskyttet, så kan de kun ses, hvis de har det rigtige password.

Indstilligen finder du på den enkelte side under "udgivelse".

På denne måde behøver de ikke login, men kun at have det korrekte password ...