Avatar billede Driton Seniormester
27. marts 2018 - 16:42 Der er 2 kommentarer

Skift af haddisk

Passer denne hardisk http://www.edbpriser.dk/harddisk/seagate-momentus-thin-st500lt012-500-gb-id-6738736.aspx til en macbook pro a1278
Avatar billede INK Ekspert
27. marts 2018 - 17:00 #1
Det gør den sikkert nok. Den er 2,5 " og en sata disk.

Nu er A1278 ikke en særlig præcis angivelse af din MacBook Pro. Se denne oversigt:
https://everymac.com/ultimate-mac-lookup/?search_keywords=a1278

Du kunne overveje en SSD disk, der vil sætte fut i din MBP. Har du virkelig behov for 500GB? I dag hvor meget gemmes i skyen er 250 GB måske nok. En Samsung 250 GB SSD kan fås for under 800 kr.

Men lidt afhængig af den reelle specifikation af din MBP, om det er umagen værd. Oplys lige årgang og RAM/CPU.
Avatar billede posten Ekspert
30. marts 2018 - 05:21 #2
ink : hvis du nu så prisen du får en ½ TB for 295.-  så hvis du køber en på 250 gb er det samme pris for en der er pakket ind som ny
men ville først prøve en ssd selv om det blivver en større udskrivning