Avatar billede jjj Praktikant
30. marts 2018 - 00:14 Der er 4 kommentarer

macOS Sierra opdatering virker ikke

Hejsa, for nogle uger siden skulle jeg installere officeparken på mit mac.
Da jeg skulle installere pakken kom der noget frem hvor der stod ''Hvis du vil installere Office 2016 for Mac, skal du køre OS X 10.10 eller nyere. Opgrader dit operativsystem, og vend tilbage hertil for at installere.''. Jeg går så ind på appstore for at opdatere min mac, men her står der at den allerede er installeret.
Jeg synes ikke helt dette giver nogen mening, og har brug for at få opdateringen til at virke på min mac. Håber der er en derude der kan hjælpe!

Tak på forhånd.
Avatar billede jjj Praktikant
30. marts 2018 - 00:14 #1
pakken*
Avatar billede INK Ekspert
30. marts 2018 - 00:21 #2
Gå op på æblet, om denne Mac, og fortæl hvilken version af MacOS du p.t. kører.

Hvis du skal opgradere MacOS, skal du gå i AppStor og lede efter MacOS High Sierra, der så kan downloades gratis. Tager tid afhængig af din netforbindelse.
Avatar billede posten Ekspert
30. marts 2018 - 00:31 #3
gir ink ret den TAR  god tid kører selv på sierra nu efter den blev hentet tog det meste af en½ time efter følgende kom der endnu en opdatering der også havde god tid for sig
Avatar billede posten Ekspert
30. marts 2018 - 05:07 #4
har lige startet min mac og nu henter den en 3. opdatering på kort tid så nåtr dener klar hedder min nu 10.13.4