Avatar billede Betterskindk Praktikant
28. august 2018 - 12:11 Der er 6 kommentarer

Hvad synes I om min nye webshop?

Hejsa,

Jeg kunne godt brugt lidt konstruktiv feedback på mit nye website. Hjemmesiden er https://www.betterskin.dk/, som forhandler alt du har brug for inden for hudpleje og skønhed. Jeg er ret ny til det med hjemmesider, så hvis der er nogen der har lidt mere erfaring, så vil vi sætte stor pris på lidt feedback på siden. Håber der er nogen der vil tage sig 5 minutter til at tage et kig på siden.

På forhånd tak :-)

Mvh. Betterskindk
Avatar billede stjans Guru
28. august 2018 - 15:05 #1
Jeg synes den er nydelig.
Avatar billede stjans Guru
28. august 2018 - 15:06 #2
Er det Wordpress du har lavet den i ?.
Avatar billede Betterskindk Praktikant
28. august 2018 - 15:24 #3
Mange tak Stjans.

Siden er lavet i Magento 2 :-)

Mvh. Betterskindk
Avatar billede WHOM Juniormester
07. januar 2019 - 14:05 #4
Hej "betterskindk"

Rigtig fin hjemmeside! -

Jeg er pt. i gang med Bauer Skin Care som forhandler dansk produceret & organiske hudpleje produkter i deres eget brand: Bauer Skin Care

Så hvis du mangler B2B produkter til din webshop af verdensklasse, så kontakt dem, jeg ved at de er åbne for B2B handel af hudpleje produkter

Med venlig hilsen
Steffen H. L. Fonvig
BLOG
Avatar billede Tim Olsen Praktikant
05. juni 2019 - 03:31 #5
Super side. Jeg ville nok gøre logoet større da det ser noget snusket ud på high-dpi skærme.

Skulle du have brug renovering af badeværelse er du velkommet til at se hvordan det kan gøres enten med svg eller bare en stor png her: http://unikbad.dk

/t
Avatar billede Stine Roel Praktikant
23. december 2021 - 14:17 #6
Nok ikke så ny mere - men faldt lige over din side.
Den ser super godt ud.

Mvh. Stine
https://www.stineroel.dk/