Avatar billede dk-krazz Praktikant
20. marts 2019 - 20:19 Der er 4 kommentarer

Hvordan kan man dele skærmbillede

Hej har brug for lidt hjælp, håber der er nogle, der kan hjælpe.

Jeg mangle et program, der kan dele mit skærmbillede over local netværk fra min computer til ca. 5 andre computere, der kører win 10, der er på samme netvært.

Hver computer sidder bag på en tv-skærm, der skal  vise skærmbilledet fra min computer live.

Med venlig hilsen
Simon
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2019 - 22:42 #1
Avatar billede Rune1983 Ekspert
21. marts 2019 - 09:29 #2
Prøv lige se om denne Youtube ikke gør det som du efterspørger.
Du dublikere din skærm til en anden PCs skærm. Alle køre Win 10 og samme netværk.
https://www.youtube.com/watch?v=14K86cq3coU
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. marts 2019 - 09:54 #3
Skype måske?
Avatar billede dk-krazz Praktikant
22. marts 2019 - 21:04 #4
Rune1983

Det har jeg testet. Man kan kun vise skærmbilledet fra min computer på én pc ad gangen, og jeg skal vise på alle 5 på engang, da det skal vise tidstagnings- info på alle skærme på en gang. (Deling af min pc-skærm til alle info-skærme, der har en win 10 pc bagpå).
Mange tak for hjælpen ind til videre :)