Avatar billede petert Forsker
31. maj 2019 - 08:48 Der er 1 løsning

udskriver kun hoved kontakt info i outlook 2013

Ved udskrift, udskrives kun kontakt info (mail hoved), ikke selve teksten i mail.
Ligeledes udskrives kun brevhoved i word ikke teksten.
hvis jeg gemmer et word dokument som pdf og udskriver kan denne pdf udskrives med al teksten.
er der nogle der har en mulig forklaring på dette.?
,mvh
Petert
Avatar billede INK Ekspert
01. juni 2019 - 10:31 #1
Har du prøvet at reparere Microsoft Office?
Gå i kontrolpanel, marker Officepakken og tryk på rediger. Nu har du mulighed for at reparere. Da du muligvis bruger Word som editor i Outlook, kan det forklare de to fænomener, men jeg erkender det er et skud.