Avatar billede petert Forsker
31. maj 2019 - 08:48 Der er 1 løsning

udskriver kun hoved kontakt info i outlook 2013

Ved udskrift, udskrives kun kontakt info (mail hoved), ikke selve teksten i mail.
Ligeledes udskrives kun brevhoved i word ikke teksten.
hvis jeg gemmer et word dokument som pdf og udskriver kan denne pdf udskrives med al teksten.
er der nogle der har en mulig forklaring på dette.?
,mvh
Petert
Avatar billede INK Ekspert
01. juni 2019 - 10:31 #1
Har du prøvet at reparere Microsoft Office?
Gå i kontrolpanel, marker Officepakken og tryk på rediger. Nu har du mulighed for at reparere. Da du muligvis bruger Word som editor i Outlook, kan det forklare de to fænomener, men jeg erkender det er et skud.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester