Avatar billede slothens Juniormester
13. august 2019 - 10:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af intern Wiki side til firma

Hej med jer,

Jeg sidder I et firma, og kunne godt tænke mig at lave en intern wiki side til firmaet, et slags intranet hvor prodcedurer osv. er beskrevet. Kun tilgængligt for de ansatte.

Hvordan begiver jeg mig I kast med det nemmest?

Er der nogle gode sider på nettet hvor man kan læse mere om dette?

Jeg undskylder på forhånd, hvis spørgsmål er lagt I den forkerte kategori.

Mvh
M
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2019 - 11:48 #1
er det ikke noget á la "intranet" du leder efter?
Avatar billede Peter Kruse Mester
13. august 2019 - 12:16 #2
Prøv og tag et kig på denne github repo

LINK: https://github.com/anastasionico/Intranet
Avatar billede CRKrogh Ekspert
13. august 2019 - 17:32 #3
En "helgardering" kunne være Micro$oft Sharepoint - her er der allerede en række plugins til Office-pakken, der integrerer direkte ind i den, både i forhold til publicering og versionering af dokumenter.