Avatar billede Frederik Praktikant
07. oktober 2019 - 20:01 Der er 7 kommentarer

Vi søger nye skribenter fra Københavnsområdet

Vi søger nye skribenter hos Scriptomist. Vi er et bureau som arbejder med alt inden for tekstforfatning. Dette inkluderer:

- Tekstforfatning
- Korrekturlæsning
- Oversættelser
- Transkriberinger
- Pressemeddelelser

Vi har stor fokus på SEO her i biksen og det er primært hvad vi arbejder med til dagligt. Det vil sige webshops, andre webbureauer som skal bruge tekster til deres kunder.

Har du ingen erfaring med søgeoptimering og kender ikke til begreberne?
- Ingen grund til bekymring. Flere af os har siddet med det i årevis og elsker at lære fra os, så længe du er villig til at lære!

Sprog der søges:
- Dansk
- Engelsk
- Svensk
- Norsk
- Tysk

Du skal kunne forstå dansk, såfremt dit modersprog er andet end dansk.
Tag først et kig på vores hjemmeside: https://scriptomist.com/

Hvis du synes at det lyder interessant, send os da en ansøgning samt cv til job@scriptomist.com
Avatar billede Frederik Praktikant
07. oktober 2019 - 20:02 #1
Jeg vil gerne frabede mig opkald. Du er velkommen til at sende mail eller kontakte os over livechat inden for åbningstiderne. :)
Avatar billede Louise Novice
16. december 2019 - 14:52 #2
Jeg skriver knivskarpt! Både på Dansk og Engelsk. Jeg har bl.a. skrevet tekster til:
https://www.phone-rep.dk/iphone-reparation-koebenhavn/ og https://www.brondbycykler.dk/content/39-brugte-cykler-kobenhavn skriv til mig hvis du synes det godt.
Avatar billede Frederik Praktikant
16. december 2019 - 15:04 #3
Hej @Louise

Du er meget velkommen til at sende os en ansøgning samt CV. Vi hiver løbende folk ind til samtaler pt.

Dette gælder også eventuelle andre interesserede. :-)
Avatar billede Louise Novice
16. december 2019 - 15:17 #4
Hej Frederik. Jeg har allerede fastansættelse, kan man arbejde deltid fra hjemmet?

Vh
Avatar billede Louise Novice
16. december 2019 - 15:18 #5
Forresten jeg har erfaring med SEO tekster.
Avatar billede Frederik Praktikant
16. december 2019 - 15:29 #6
Det kan sagtens arrangeres og også noget vi leder efter på sigt. Smid os en mail, så kan vi måske snakkes ved. :)
Avatar billede MiaZeerow Praktikant
27. december 2019 - 13:12 #7
Hej Frederik,

Måske kan jeg hjælpe som freelance igennem mit eget foretagende
http://tekstunivers.dk/

Jeg håber at høre fra dig. :-)