Avatar billede L_Amtoft Mester
21. november 2019 - 12:51 Der er 1 kommentar

wp photoalbum plus

min hjemmeside er lavet i wordpress og jeg bruger wp photoalbum til mine billeder.
på forsiden har jeg en shortcode - [wppa type="slideonly" album="#topten,0,25"]  - der viser de 25 meste sete billeder i et slideshow. Det virker fint, men jeg kunne godt tænke mig at vise
de 25 MINDST sete billeder eller
billede 100-125 (i forhold til antal visninger.)
Er der en der kan shortcoden ?
Avatar billede L_Amtoft Mester
24. november 2019 - 15:00 #1
har fundet en manuel "styring / begrænsning"
de 25 mest sete billeder fra album 9, 23, 35, 39 og 40
[wppa type="slideonly" album="#topten,9.23.35.39.40,25"]
(hvis siden opdateres, skiftes dog til at vise ALLE billeder fra de valgt albums)

på den måde kan jeg manuelt fremhæve de albums, der har færrest hits