Avatar billede ZeBa Ekspert
27. december 2019 - 17:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Wordpress, BBPress inkluderer ny side i menusystem uden at jeg har bedt om det

Jeg bruger bbpress og alle mine sider er del af et menusystem.
Nu har jeg oprettet en side, som IKKE skal være del af menusystemet, men den bliver det automatisk.
Hvordan piller jeg den ud?
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. december 2019 - 17:58 #1
Jeg har sat parent til NO parent
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
28. december 2019 - 04:38 #2
Inde under udseende + menuer, finder du nederst et "flueben" der siger tilføj automatisk nye sider til menu. Det er afsat som standard.

Fjern det og Vola, nye sider kommer kun med i menuen, når du selv tilføjer dem ;-)
Avatar billede ZeBa Ekspert
28. december 2019 - 14:29 #3
Det har jeg gjort, men tak :)
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
28. december 2019 - 14:40 #4
Hvis du har gjort det, så bliver nye sider ikke tilføjet.
Har du stadigt problemet??
Avatar billede ZeBa Ekspert
28. december 2019 - 14:57 #5
ja