Avatar billede WordpressGeek Praktikant
11. januar 2020 - 11:52 Der er 1 kommentar

Wordpress Postnummer-søgning for pris på fragt

Hej

Jeg skal bruge en søgemaskine, som søger i en liste over 8 zoner, hvad prisen bliver, som er listet op i 2 typer paller, 1 træpiller og 1 briketter.

Der er Javascript involveret, men det kan lade sig gøre, da jeg har en løsning nu, men der bruges en Json-fil, hvilket ikke er en holdbar løsning, da redigeringen foregår på serveren. Jeg kan ikke redigere i den i front-end eller back-end, som det er nu. Det er HTML og Javascript.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
11. januar 2020 - 14:42 #1
I wordprees vil jeg foreslå at bruge SmartSend plugin, så får du priserne direkte fra fragtfirma, postnord og lignende (ved godt postnord ikke tager paller), eller alternativt oprette dine egne fragt regler, også baseret på postnumre evt. paller, vægt etc.
Ligeledes lave undtagelser f.eks. ved ikke brofaste øer, som jeg netop var udefor ;-)