Avatar billede Freja Praktikant
10. februar 2020 - 19:32 Der er 4 kommentarer

Hjææææææælp!!!

Hej
Min Mac viser en mappe med et spørgsmålstegn, når jeg forsøger at tænde den.
Jeg har prøvet en masse, som jeg har læst mig til på nettet, men intet virker.
Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede nopsen Ekspert
10. februar 2020 - 19:49 #1
alle har brug for hjælp herinde, så fremover brug en mere beskrivende overskrift.
Avatar billede Anders Seniormester
10. februar 2020 - 20:03 #2
Din harddisk er ødelagt eller virker bare ikke.
prøv at starte den op i recovery mode, det gør du ved cmd+r ved opstart eller cmd+alt+r for at gøres et samme via nettet.

Her kan du få disk værktøjet frem og analysere den.
Du kan også installere Mac igen på denne måde.
Avatar billede sd8220 Seniormester
10. februar 2020 - 21:17 #3
Men hvis vi skal kunne hjælpe dig mere, er det en stor fordel, at du fortæller, HVAD af det på nettet foreslåede, du har prøvet og med mere præcise resultater.
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. februar 2020 - 11:55 #4
Hvis HDD´en i din computer er defekt så er der hjælp at hente her:

https://computer112.dk/pc-hjaelp/datagendannelse-data-recovery/?gclid=EAIaIQobChMInazcrKrJ5wIVzeWaCh1pSQ3aEAAYAyAAEgLZgfD_BwE

Jeg vil understreg at jeg ingen økonomiske interesser har i at foreslå netop dette fima.