Avatar billede blacks Mester
13. marts 2020 - 11:56 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

LiteBeam 5AC Gen2 Password er ændret

Hej,

Er der et klog hoved der kan hjælpe, har to LiteBeam som sender wifi fra en bygning til en anden, men password til login på devices er ikke et password jeg er blevet oplyst af personen som installerede disse.

Hvordan nulstiller jeg passwordet?
Avatar billede puren Ekspert
13. marts 2020 - 13:41 #1
den er svær men nu skal du høre
på Ubiquiti hjemme side kan du finde Lynvejledningen også kaldet "LBE-5AC-Gen2 lynvejledning til hurtig opstart" og punkt 3 under Hardwareoversigt står der hvad du skal gøre
Avatar billede blacks Mester
13. marts 2020 - 14:11 #2
Det har jeg læst, men den knap der skulle være som man skulle kunne nulstille på, findes ikke :-(
Avatar billede puren Ekspert
13. marts 2020 - 14:37 #3
Så ring til personen der installeret det, og det kan sagtens ske at h*n ikke vil oplyse det da h*n giver garanti på linket virker så længe h*n ikke giver koden

Ellers så det op og pille hovedet ned finde et serie nummer og skrive til support

I det du resette det ene hovde kommer du også til at skulle resette det andet
Avatar billede blacks Mester
13. marts 2020 - 14:52 #4
Personen der satte den op, snakker jeg ikke med længere, og nu oplever jeg gang på gang at nettet falder ud.
Avatar billede puren Ekspert
13. marts 2020 - 21:17 #5
så kommer vi jo så til sidste løsning op og tage et hovde ned og find serienummer og skriv til Ubiquiti