Avatar billede jcr18 Professor
13. marts 2020 - 14:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Måne symbol

Hej. En blind person jeg kender, benytter sig meget af Siri på hendes Iphone. Ja stort set til alt hvad Siri nu kan bruges til. Hun har oplevet at opkald til hende går direkte på mobilsvareren. En anden person har været og hjulpet hende ud af problemet ved at genstarte mobilen. Hun har dog fortalt at et "måne symbol" var blevet "aktiveret" hvilket havde fået mobilen til at "sove/dvale?). Er der nogen der kort kan forklare mig helt præcist hvad der kan være sket, da vi helst skal have så mange "unødige" funktioner deaktiveret så hun kun kan bruge mobilen til at foretage opkald (via Siri) og modtage opkald.
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. marts 2020 - 15:25 #1
Avatar billede jcr18 Professor
13. marts 2020 - 15:38 #2
Ja det var løsningen. Ved du om man kan undgå denne app på forsiden af mobilen, eller dukker den bare op som standard?
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. marts 2020 - 15:50 #3
Ärligt, så kan jeg ikke en dyt om apple-produkter, googlede bare. Men glad for det löste sig.