18. juli 2020 - 17:10 Der er 5 kommentarer

internet

Findes der en der elektronik som kan lave mobildata som til lan kabel
Avatar billede bdf Mester
18. juli 2020 - 17:19 #1
Ja.
Køb f.eks en Huawei B525 4g router, smid simkort i og tilslut din pc med lan kabel og så er du online.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. juli 2020 - 17:27 #2
mange tlf-udbydere har det som option: hvis du har et tlf-abonnement, så kan du tilkøbe et simkort kun til data oveni.
Det sætter du i en 'mobil-router' og kører på din telefons data-abonnement + et mindre gebyr pr måned. Fx https://www.telmore.dk/mobilt-bredbaand/datadeling
18. juli 2020 - 17:43 #3
Det er fordi jeg skal lave en bar. Som man tages med rundt. Der skal led lys i frs philps hue. Men der skal været et lan kabel til philps bridge. Om det vil virke
Avatar billede claes57 Ekspert
18. juli 2020 - 19:25 #4
router i #1 er ok - https://test.komputer.dk/test/router/huawei/huawei-4g-router-b525/ der er 3 lan-stik til dit udstyr - bare du har et data-simkort isat (i den rigtige størrelse - for huawei er det så ikke nano, men mikro)
Avatar billede kurt54 Ekspert
18. juli 2020 - 19:36 #5
Du kan vel også bruge mobil som hostspot og så en wifi externer med netstik - er der adgang til 230 volt.