Murphy Juniormester
07. august 2020 - 19:59

Søgning i tekst fil

Hej
Kan nogen hjælpe
Se nedenstående tekst fil:)

Den skal ikke kikke på decimal 2 og 3 kun tallet med en decimal.

Når tal i kollonne 2 er -.0.100 hvor 2 og 3 decimal ikke skal kikkes på, printes linien, indtil der kommer -0.200 uden igen at kikke på 2 og 3 decima
osv til slut fill

1.252    -0.099    25.3    0.00
1.253    -0.099    25.3    0.00
1.254    -0.099    25.3    0.00
1.255    -0.099    25.3    0.00
1.256    -0.099    25.3    0.00
1.257    -0.099    25.3    0.00
1.258    -0.099    25.5    0.00
1.259    -0.099    25.5    0.00
1.260    -0.100    25.5    0.00 denne
1.261    -0.100    25.5    0.00
1.262    -0.100    25.5    0.00
1.263    -0.100    25.5    0.00
1.264    -0.100    25.5    0.00
1.265    -0.100    25.5    0.00
1.266    -0.100    25.5    0.00
1.267    -0.100    25.5    0.00
1.268    -0.100    25.5    0.00
1.269    -0.100    25.5    0.00
1.270    -0.100    25.7    0.00
1.271    -0.100    25.7    0.00
1.272    -0.101    25.7    0.00
1.273    -0.101    25.7    0.00
1.274    -0.101    25.7    0.00
1.275    -0.101    25.7    0.00
1.276    -0.101    25.7    0.00
1.277    -0.101    25.7    0.00
1.278    -0.101    25.7    0.00
1.279    -0.101    25.7    0.00
1.280    -0.101    25.9    0.00
1.281    -0.101    25.9    0.00
1.282    -0.101    25.9    0.00
1.283    -0.101    25.9    0.00
1.284    -0.101    25.9    0.00
1.285    -0.103    25.9    0.00
1.333    -0.106    26.6    0.00
1.334    -0.106    26.6    0.00
1.425    -0.201    27.1    0.00 denne
1.428    -0.202    28.2    0.00
1.425    -0.205    29.1    0.00
1.428    -0.207    29.2    0.00
1.425    -0.301    37.1    0.00 denne
1.428    -0.302    38.2    0.00
1.425    -0.305    39.1    0.00
1.428    -0.307    39.2    0.00
Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links

Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester





Premium
Anne Marie Engtoft Larsen gør klar til at rejse til USA som Danmarks nye tech-ambassadør: "Jeg har glædet mig helt vildt"
Interview: Om få dage drager Anne Marie Engtoft Larsen til Silicon Valley, hvor hun indtager embedet som Danmarks nye tech-ambassadør. "Mit mandat bliver at at fokusere på, hvordan vi skaber handling," siger hun i sit første interview som Danmarks tech-ambassadør.
Computerworld
Ups!: Gammelt fjernsyn lagde internetforbindelsen ned i hel landsby i halvandet år
I halvandet år var en hel landsby i Wales plaget af elendig bredbåndsforbindelse, som begyndte hver dag klokken syv om morgenen. Teknikere kæmpede med at løse mysteriet, men lige meget hjalp det. Årsagen viste sig at være et brugt tv, som en af byens familier havde taget i brug.
CIO
Torben Fabrin og Arla måtte på få dage omstille hele deres produktion da coronaen ramte
Da coronaen ramte verden måtte mejerigiganten Arla på få dage omstille sin produktion. Samtidig voksede salget massivt til supermarkeder mens institutioner og restauranter gik næsten i stå. Hør hvordan Arla kom gennem krisen ved blandt andet være klar med realtime analytics.
Job & Karriere
På jagt efter et it-job i Jylland? Her er 10 stillinger fra Aabenraa til Aalborg, der ledige netop nu
Vi har fundet en række spændende stillinger til dig, der jagter et it-job. Her kan du vælge og vrage mellem ledige stillinger lige fra Aabenraa til Aalborg.
White paper
Stor rapport kortægger: Sådan er kundernes forventninger til en moderne kundeservice
Kender du din målgruppes foretrukne kanal til annoncering, salg og kundeservice? Ved du om salg og kundeservice arbejder godt nok sammen? Og i hvilken grad lever du op til kundernes forventninger? De spørgsmål kan du finde svar på i dette whitepaper fra Zendesk, som via knapt 5.000 interviews og spørgeskemaer har kortlagt både kunder og customer experience-folks erfaring og forventninger til en god kundeoplevelse. Whitepaperet er derfor en oplagt og overskuelig målestok, for dig der arbejder med customer experience og vil benchmarke sin egen indsagt – eller til dig, der skal til at etablere en moderne kundeoplevelse og vil prioritere indsatsen korrekt.