Avatar billede Marty Praktikant
15. august 2020 - 10:05 Der er 1 kommentar

Dk tastatur på engelsk macbook air

Min datter har en Macbook Air og vil bruge et dansk æ ø å tastatur. Når hun er i Google skrives der fint æ ø og å men når hun arbejder i Office Pakken så fungerer tastaturet som et Engelsk tastatur.
Hvordan får hun computer / siftware til at skrive det som hun trykker?
Avatar billede claes57 Ekspert
15. august 2020 - 12:33 #1
i windows tager office tastaturindstillingen fra windows - så se, om tastatur og tastatur-sprog er valgt i indstillinger på mac.