Avatar billede soduno Novice
17. august 2020 - 16:22 Der er 2 kommentarer

Bedste webhotel til vores løsning

Jeg leder efter en god solid dansk webhost. Vil ikke nævne navne ang. hvilke der ikke har fungeret for os, men vores krav er:

- Skal være managed, simpel shared hosting fungerer ikke for os
- Optimeret til Prestashop, eller muligheden for selv at gøre dette
- Mulighed for selv at installere linux software, f.eks. npm eller gulp, eller mulighed for at evt. administrator kan gøre det.
- Support der virker
- Dansk hosting.
Avatar billede Mark H. Juniormester
27. august 2020 - 17:43 #1
Hejsa har du kigget på https://webhostio.dk/azehosting/ ?

Azehosting plejer at være ret pålidlige og har nogle ret gode services. Jeg bruger dem selv, godt nok til en simpel shared hosting - men de tilbyder også andre løsninger. :-)

De gange jeg har haft fati supporten, har de reageret super hurtigt. Og så er den dansk.
24. september 2020 - 14:12 #2
Det er godt nok ikke dansk, men ta' et kig på https://www.cloudways.com/en/prestashop-hosting.php