Avatar billede Ioachim Praktikant
09. september 2020 - 19:19 Der er 3 kommentarer

Slette harddisk på MacBook Pro 12

Hej. Jeg har prøvet at slette min harddisk på den rette måde, men når jeg kommer ind i værktøjer er (SLET) ikke highligtet så jeg kan ikke gøre noget.

Nogen kloge råd please 😊
Avatar billede egonspock Seniormester
09. september 2020 - 19:29 #1
Har du prøvet at starte fra recovery: holde r nede ved opstart.
Avatar billede kurt54 Ekspert
09. september 2020 - 19:30 #2
Eller prøv at starte op på et andet medie end det du vil slette.
Avatar billede Anders Seniormester
09. september 2020 - 19:40 #3
Man kan desværre ikke slette disken hvor værktøjet til at slette disken med ligger.
Du skal starte op på et andet medie. Fx cmd+alt+R, det er over nettet og bruger derfor ikke noget fra disken.
Ellers kan du lave et USB stik du kan starte op med.
https://mackabler.dk/blogs/207_Lav-en-MacOS-Sierra-10-12-boot-USB-stik.html