Avatar billede larsgrau Forsker
22. september 2020 - 08:39 Der er 1 løsning

om skrive til SQLITE3

Hej

jeg har denne php code hvor den søger ned i en mysql database og det virker som det skal.

$result = mysqli_query($db,"SELECT * from platformdata WHERE id = '$shipname_id'");
$queryResults = mysqli_num_rows($result);
    if ($queryResults > 0){
        $row= mysqli_fetch_assoc($result);
    }else{
        $row=array('id'=>"",'PlatformName'=>"$hidden_name",'Class'=>"",'Type'=>"",'Pennant'=>"",'Nation'=>"");
    }

echo json_encode($row);

Jeg har prøvet at lave den så den også kan søge ned i en sqlite3 database, men jeg kan ikke helt finde en løsning som virker.

$sql = "Select * FROM table WHERE IQ_Filename ='$iqfile'";

$result = $dblite->query($sql);

$row = array();

$i = 0;

while($res = $result-fetchArray(SQLITE3_ASSOC)){
    $row[$i]['Avg_RF'] = $res['Avg_RF'];
    $i++;
}

echo json_encode($row);

Nogen som har et god råd*S*
Avatar billede larsgrau Forsker
22. september 2020 - 15:05 #1
Har fundet en løsning

$results =$dblite->query("Select * FROM table WHERE IQ_Filename ='$iqfile'") or die('Query faild');

$data = array();
while($row = $results->fetchArray()){
$data[] = $row;
}
echo json_encode($data);