05. november 2020 - 18:07 Der er 2 kommentarer

print-format artpro

Hej,

Jeg er i gang med at lave labels til glas. Det er et Hollansk firma der skal trykkes labels og påsætte dem på glas. Jeg har sendt dem højopløslige pdf filer lavet i InDesign. Min emballage leverendør spørg mig nu efter om jeg kan levere filerne i print-format ArtPro ? Det er ikke et format jeg har hørt om før. Er der nogen der kender det? Kan dette program ikke håndtere pdf?

PFT
Louise
Avatar billede ebea Ekspert
05. november 2020 - 18:47 #1
Det format, stammer fra den Software som de benytter (ArtPro). Så at de efterspørger om du kan levere i den filbenævnelse, må da bero på en misforståelse, da du jo netop skriver at du leverer i PDF format, som deres program uden problemer kan håndtere.
Men ellers kan næsten ethvert Vektor baseret tegneprogram, levere en fil de kan bruge.

Så tag en snak med dem igen, og spørg hvor det er gået galt.
05. november 2020 - 19:55 #2
tak for svar. Det var også min første tanke. Det er en konsulent fra firmaet der beder om filen, så jeg prøver lige spørge ham igen.