Avatar billede baron1 Praktikant
17. december 2020 - 16:46 Der er 2 kommentarer

Lenovo

Lenovo TB-X306X utrolig langsom, fryser billedet
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. december 2020 - 16:59 #1
Tak for info.
Avatar billede MightyMågens Novice
17. december 2020 - 21:54 #2
Jeg arbejder til dagligt i en elektronikbutik, og jeg har meget ofte oplevet kunder beklage sig over denne model - generelt bare tablets fra Lenovo.
Lige på det område vil jeg med mine egne erfaringer sige, at pris og kvalitet hænger MEGET sammen.

Hvis du gerne vil have en udmærket tablet til pengene, kan jeg anbefale Huawei eller Samsung. Her får du kvalitet for pengene, uden at betale ekstra for selve brandet, hvilket du ville gøre hvis du købe Apple-produkter.

Hav en god dag :D

- Mågens