Avatar billede Peter Olsen Seniormester
12. august 2022 - 12:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Google analytics

Hvordan kan jeg se hvem der besøger min hjemmeside. Jeg har prøvet med Google analytics men det giver overhovedet ikke udslag på besøg.

Er der nogle der har et forslag til hvordan man kan se hvor mange der besøger min hjemmeside. Jeg kan læse at google er ved at udfase Google analytics!

Jeg bruger Bricksite Classic som hjemmeside. Jeg har en google konto.
Avatar billede Lille Hjælper Seniormester
12. august 2022 - 13:16 #1
Google Analytics er den mest udbredte metode til at holde styr på statistkken for besøg. Du får ikke at vide præcis hvem der kommer på besøg, men du kan se, hvor mange og en masse andre detaljer.
Hvis du ikke har fået udslag, må det skyldes at sporingskode ikke har været installeret korrekt.
Google udfaser ikke Analytics. Men der er kommet en ny version: GA4 som skal afløse den hidtidige Universal Analytics.

Her er link til en artikel om hvordan du installerer GA4 hos Bricksite :

https://bricksite.dk/blog/brug-google-analytics-pa-din-bricksite-med-kun-4-trin
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
12. august 2022 - 13:36 #2
Så ser det mere rigtig ud tak for det ;-)