Avatar billede husi Nybegynder
14. oktober 2001 - 17:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sponsorgaver søges!

Hej

www.PH4.dk som åbnede i dag søger en eller flere sponsorer der vil være sponsor for vores konkurrencer!

Du vil få en reklame for din side i størrelsen 125x125 der vil være på alle sider!

Hvis det har interesse så kontakt mig via nedstående e-mail.

Hilsen
Husi
PH4.dk

e-mail: peterh@e-mail.dk
Avatar billede gfx Nybegynder
14. oktober 2001 - 17:24 #1
Er der nogen beggrænsninger på sponsorpæmien. ALtså skal præmien være indenfor bestemte kategorier, hvad med prismæssigt...

</gfx>
Avatar billede husi Nybegynder
14. oktober 2001 - 17:32 #2
gfx ->

Prismæssigt er det ikke nogle grænse.

Kategori: Nej egenligt ikke bare det er noget som er for unge mellem 13-21 år.

Vi vil dog ikke acceptere en sponsorgave som har en udløbsdato. Forstået på den måde at gaven skal aldrig leveres tilbage!
Avatar billede husi Nybegynder
15. oktober 2001 - 15:55 #3
_