Avatar billede nms Nybegynder
27. oktober 2001 - 15:50 Der er 6 kommentarer

Sammarbejde søges!

Hej!

Vi er 2 unge mennesker, der er igang med at stable en 2D-chat på bennene. Og vi søger en Php/MySQL programmør, som vil være med til at lave siden. Vi har lavet en lille sjov betaversion, men vi kan ikke rigtig komme længere med programmeringen. vores lille betatest, ligger på den URL:
http://www.suspect.f2s.com/trance/junkie/index.php
Hvis du er interesseret i at være med til at lave siden, kan du skrive til min mail:
Webmaster@suspect.dk
eller mit ICQ: 136077617

-Martin!
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2001 - 16:20 #1
øø kun 2D hvorfor tager i ikke skridtet med en 3D i stedet for?
Avatar billede kemoiq Nybegynder
27. oktober 2001 - 18:33 #2
Så vidt jeg kan se, er den også i 3D, ihvertfald beta versionen.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
27. oktober 2001 - 18:51 #3
3d chat lugter....2d chatte er da meget federe!
Avatar billede nms Nybegynder
28. oktober 2001 - 12:31 #4
Grunden til at vi laver en 2D-chat er, at vi synes det er flottere, lettere og det er en meget sjovere måde at chatte på!

-NMS!
Avatar billede nse Nybegynder
28. oktober 2001 - 20:51 #5
Det er et noget stort projekt i er ude i....
Er det ikke noget alla Netstationen.dk i ønsker???
Avatar billede code Nybegynder
09. december 2001 - 18:56 #6
MANGLER I STADIG EN PROGRAMMØR!