Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
11. november 2001 - 18:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ADSL, hub virker ikke.

har her købt ADSL hos TDC og har valgt 4 dynamiske ip-adresser. Der er bare det problem at jeg kan ikke få det til at virke. Hvorfor???
Avatar billede think Nybegynder
11. november 2001 - 18:51 #1
Har du en router ???
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. november 2001 - 18:55 #2
det er fordi du har parkeret din bil ulovligt!!!!!

-nej men det er sq lidt bøvlet at hjælpe dig hvis du ikke angiver andet end det du har gjort, f.eks. navn på router/hub/andet udstyr samt hvad du allerede har prøvet, samt hvilket styresys du har.
Avatar billede mryom Nybegynder
12. november 2001 - 14:50 #3
TDC har en hotline 80808080 prøv den!!!!!!! Den er GRATIS og de ved med garanti hva du laver af fejl og kan garanteret også hjælpe dig igennem!!!

;-)
Avatar billede kodiak Nybegynder
14. november 2001 - 12:32 #4
du skal allerførstfjerne alle opkaldsegenskaber fra Netværk via Modem.
Dernæst, i Internet Explorer : værktøjer -> indstillinger ->forbindelse, LAN -> flueben ved \"registrér automatisk indstillinger\" ->ok->Anvend.

Hvis det ikke er nok :
Start(knappen)->indstillinger->Kontrolpanel->Netværk-> slet alle protokoller ->Genstart comp
-> tilføj -> Protokol - TCP/IP -> Ok og anvend. -> Genstart og ...så skulle den være der :)
Avatar billede kodiak Nybegynder
14. december 2001 - 20:42 #5
hvad så..har du fået det til at virke????
-og har du i det hele taget gort som jeg sagde??
i stedet for bare at afvise svaret vil vi andre da gerne have en begrundelse for at det ikke virker.
Og hvis det er løst, hvordan du så løste problemet?
Avatar billede mryom Nybegynder
15. december 2001 - 11:33 #6
Jeg tror godt han kunne lide mit svar....

og TDC var nok de rigtige at kontakte...

Så points til :-)