Avatar billede cangoo Nybegynder
20. november 2001 - 23:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Partnersites søges..

DK\'s nye ungdomsportal www.cangoo.dk søger partnersites primært til link/contents-exchange.

Siden råder over cirka 20 aktive skribenter, som fornyer siten med attraktivt og aktuelt materiale, ligefra anmeldelser af ugens babe/fyr til nyheder og artikler.

Kontakt: admin@cangoo.dk

Vi ser frem til at høre fra dig...
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2001 - 23:53 #1
vil gerne lige gøre opmærksom på at de fleste billeder på forsiden ikke kan ses.

Derudover er min side nok ikk lige stor nok til at blive partner side - men i min glæde over at cangoo er genåbnet vil jeg da høer om ikk i har et minibanner (88*31) jeg kan smække på min side (free of charge of course)
Avatar billede cool-wil Nybegynder
20. november 2001 - 23:56 #2
jeg har kørt link exchange med cangoo.dk før, så måske skulle man genoptage samarbejdet, med jer nye ejere?

www.theroom.dk

mail mig wil@talkzone.dk
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
20. november 2001 - 23:57 #3
kunne du være interesseret i www.food4u.dk?
Avatar billede cangoo Nybegynder
21. november 2001 - 00:05 #4
Ja. vi er intressert å ta opp samarbeidet igjen..
Avatar billede cool-wil Nybegynder
21. november 2001 - 00:13 #5
så kontakt mig på wil@talkzone.dk
Avatar billede cangoo Nybegynder
21. november 2001 - 00:22 #6
Hei food4u.dk

Det hadde vært gøy, pga at jeg er utdannet kokk/kjøkkenchef i Norge . Vi er intetessert i www.food4u,dk