Avatar billede moonrider Nybegynder
01. april 2002 - 11:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mangler de rigtige folk

Hej
Vi er en flok der er ved at stifte et aps. formålet med aps´et er at opkøbe, etablere og drive websites,Vi har den første site og 4 andre i projekt fasen, vi består af en blandet flok lige fra arbejdsløs til bankfuldmægtig, revisor og datamatikere men kan godt bruge flere med weberfaring, der er 20000 anparter tilbage, max køb er sat til 15000 anparter og min. 5000
Vi har en der gerne vil skyde de manglende penge ind men han kan/vil ikke lave noget, så hvis vi kan finde nogle der er villig til at give det en skalle så forestækker vi dem,
aps´et drives i vores fritid (til at begynde med)og alle anpartshavere skal lave noget(der passer til deres evner) Vi kommer primært fra Vestjylland.
hvis i syntes der lyder interessant så smid et svar med mail eller tlf og jeg vil kontakte jer
Avatar billede bi Nybegynder
01. april 2002 - 12:27 #1
Mail venligst ibn@get2net.dk
Avatar billede cygnet Praktikant
04. april 2002 - 09:50 #2
kristian@sorensen.as
Avatar billede moonrider Nybegynder
30. oktober 2002 - 16:00 #3
hej aps´et køre for fuld kraft nu
alle anparter er solgt..