Avatar billede killer1 Nybegynder
16. april 2002 - 20:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvordan laver man et net send program.

hej er der nogen der ved hvordan man laver et net send program i et tekstdokument (txt).

M.V.H.
Killer1.
Avatar billede aggemammen Nybegynder
16. april 2002 - 20:41 #1
Hvis du vil programmere et program som kan det samme som "net send", skal du have fat i et programmeringssprog, fx C, C++ eller Java. Det sprog lærer du og herefter finder du ud af, hvilken protokol net send benytter.

Hvis du mener at eksekvere net send fra en bat-fil kan du gøre det blot ved at skrive hele net send kommanoden i notepad og kalde filen "etellerandet.bat".
Avatar billede aggemammen Nybegynder
16. april 2002 - 20:42 #2
Hvis det ikke var hvad du mente, må du gerne uddybe nærmere.
Avatar billede killer1 Nybegynder
17. april 2002 - 09:19 #3
hej aggemammen!!!

hvordan ser net send komandoen ud?
hvis man vil lave det som .bat fil

på forhånd tak.
killer1
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
17. april 2002 - 11:32 #4
Hmm.... For det første: FORKERT KATEGORI!

For det andet: Du kan ikke lave et program i et tekstdokument, da txt filer ikke kan eksekveres, kun åbnes!

- Rasmus!
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
17. april 2002 - 11:33 #5
For det trejde: DU kan godt lave det som batch fil, men så vil besked altid være den samme, og modtager vil også være den samme! I batch filen skal alt være forud defineret i filens kommandoer!

- Rasmus!
Avatar billede killer1 Nybegynder
17. april 2002 - 17:17 #6
øhhhh.