Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
30. maj 2002 - 16:29 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

aarstiderne.com

Nogen som har hørt om denne e-handelsvirksomhed ? Har  lige en opageve som jeg skal ha lavet omkring dem, hva mangler de ? hvor burde de markedsføre ?? Og hvordan ?
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 16:30 #1
Forkert kategori!
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 16:30 #2
Det der er vist abre en opsparings konto???

Oprettelsesdato fredag 18. maj 2001 17:51
Point ved oprettelse 300,00
Point opsparet (377 dage * 5 point) 1.885,00
Point tjent 0,00
Point brugt 515,00
Point ude 285,00
Banner point 1,00
I alt 1.386,00

INGEN besvarede svar
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 16:31 #3
initializing - Kan du ikke være FUCKIN' ligeglad !?
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 16:31 #4
Men forkert kategori
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2002 - 16:32 #5
Jeg troede at DU skulle lave opgaven, du kan finde mange informationer på deres hjemmeside, samt hvis du via din uddannelse har adgang til PolInfo er der mange artikler om virksomheden.
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 16:34 #6
Jeg må indrømme, at jeg IKKE kan være ligeglad! ... jeg mener ikke at det kan være rigtigt at han opretter en bruger på eksperten.dk som er et sted man hjælper hinanden, uden at svare på spørgsmål! ... Han kommer når han mangler en "færdig løsning", UDEN at hjælpe andre. For ham betyder pointene jo ingenting.

Derudover vil jeg bare lige sige til seraphiel, at den der tone kan du tage et andet sted hen, for jeg gider ikke se på det!
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 16:37 #7
Beldring - I skal fandeme brokke jer over hvert eneste spm. !!!!
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 16:38 #8
Hvert 3. spm jeg kommer ind i omhandler et eller andet i enten finder ulovligt eller mod Ekspertens regler ! Det er for meget !
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 16:39 #9
Påstår du at jeg altid brokker mig???

-For så ved du tilsyneladende IKKE hvad du taler om.
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 16:40 #10
beldring - Jeg generaliserer !
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 16:42 #11
nå! ... Det kan jeg ikke tage mig af! ... Hvis du er utilfreds, så henvend dig til coadmins, men dem er du vel også utilfreds med! ...

Desuden siger du "Beldring - I skal fandeme brokke jer over hvert eneste spm. !!!!"  Det er IKKE at generalisere!!!
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 16:44 #12
beldring - Jeg sagde det til DIG!
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 16:46 #13
Desuden vil jeg kalde "I" at generalisere
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 16:47 #14
Nævn mig et par eksempler, hvor jeg brokker mig uberettiget!!!

Og hvis du IKKE kan det, synes jeg at du skulle finde et andet sted at lege ...
Avatar billede dumdum Nybegynder
30. maj 2002 - 16:47 #15
beldring, initializing>> Tag Jer dog sammen og puds næsen engang. Ingen tvinger Jer til at svare, det er et frit valg. Ligeledes bør det være et frit valg for mp3-afspilleren om han vil stille spørgsmål eller ej. Eller svare på spørgsmål eller ej.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 16:50 #16
beldring - Nu
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. maj 2002 - 16:50 #17
uanset hvilken indstilling man har til brugeren mp3-afspiller! berettiger det ikke til spam af hans spørgsmål, har man noget at indvende vedr. mistanke om snyd, er der mulighed for at anmelde, og har man noget at indvende over andre brugere der måske har mistanke om snyd eller hvad det kan være, bør man holde det udenom eksperten, igen fordi det spammer det oprettede spørgsmål

ztyxx / CoAdmin
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 16:52 #18
Det var sådan set dig der brokkede dig først ... jeg tager bare parti!!!

- Desuden indleder jeg ikke min kommentar således  "initializing - Kan du ikke være FUCKIN' ligeglad !?"  ...
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 16:52 #19
Jeg er ikke uenig med seraphiel...

Gang på gang ser man brugere bidrage med STØJ i de enkelte spørgsmål. Dem der ikke gider hjælpe andre herunder mp3-afspiller burde holde sig LANGT væk. Vi er nogle der godt kan tåle at hjælpe andre selv om de IKKE selv har hjulpet!

Mht aarstiderne.com

Nu synes jeg det er en ret god hjemmeside. Men en idé kunne være som jeg har hørt fra en anden bruger Microtec i et andet fora:

Idag har mange virksomheder cola og slik automater. Men i disse tider hvor tendensen går mod at være politisk korrekt i mange henseender så ville jeg forsøge at få solgt frugt og lignende til alle landets virksomheder. Ordningen kunne bestå i at en virksomhed fik leveret en kasse blandet frugt for x antal kroner.

Mht markedsføringen vedr. sådan et produkt så kunne direct marketing være oplagt. Vælge alle mellemstore og større virksomheder. Post Danmark kan bestå direct marketing. Se fx :

http://www.post.dk/index.asp?link=/markedsfoering/markedsfoering_start.htm&mm=e&af=marketing

Bare lige en lille idé :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 16:53 #20
ztyxx - Du har ret..

/Lukker herfra
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 16:56 #21
Stopper spam >>> Rykker hertil:
http://www.eksperten.dk/spm/218370

PS: Undskyld for spam...
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
30. maj 2002 - 18:15 #22
Prøc dog at slappe af, skal jeg lukke mit brugernavn =? hvis ikke jeg bruger det længere ? Jeg har ikke haft tid til at bruge internettet så meget her i det sidste din lille gut så slap hellere af!
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
30. maj 2002 - 18:17 #23
Hvis du har et problem med det stadig så kontakt ind ad adminene ? se hvad de siger.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
30. maj 2002 - 18:24 #24
retter: en af
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
30. maj 2002 - 18:26 #25
Har ikke fået noget svbar overhovedet...
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
30. maj 2002 - 18:39 #26
startfirma.dk hvorfor mener du at det er oplagt at bruge direct marketing ?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 18:44 #27
Du tager udgangspunkt i en IT-virksomhed, og derfor vil det være oplagt. Du nemt kan plukke relevante virksomheder ud fra en database, og omkostningerne forbundet med det et ikke store i forhold til effekten. Du har mulighed for god markedsføring via en A-I-D-A model. Se evt. www.findnyekunder.dk som er rettet mod forbrugere men princippet er det samme og der er god information at hente. Aarstiderne bør indsamle de nødvendige data med respekt for markedsføringsloven/persondataloven/databeskyttelsesdirektivet og af den vej markedsføre sit produkt som direct marketing. Det ville være en oplagt øvelse at integrerer et sådant system på aarstiderne.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 18:46 #28
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 18:48 #29
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
30. maj 2002 - 21:23 #30
Er der andet du ku tilføje ?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
31. maj 2002 - 07:39 #31
Nej ikke rigtig. Generelt synes jeg det er et fint site. Dog er der lidt ventetid hist og her, og betalingssystemet er måske ikke verdens bedste. Grafisk synes jeg siden er i orden.

Mvh www.startfirma.dk