Avatar billede dar Nybegynder
06. juni 2002 - 21:28 Der er 6 kommentarer

Fang url fra IE

Jeg har brug for et program der kan fange diverse adresser fra kørende internet explorere, men hvordan? Jeg har før fundet kode til et program der kunne det i vb6 men det var hamrende ustabilt og crashede hver 5 minut og jeg har heller ikke længre koden til det.

Sagen var så den at jeg ville lave en forhåbentlig mere stabil udgave i vb.net og bruge den i stedet, men jeg har INGEN idé om hvordan og det er så her I kommer ind i billedet :)
Avatar billede odegaard Nybegynder
06. juni 2002 - 22:25 #1
Hvad mener du med at du vil fange adresse fra internet explorer ?
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
06. juni 2002 - 22:28 #2
Jeg vil gætte på at der vil "fanges" hvad der står i adresselinien i alle de åbne instanser af Internet Explorer. F.eks. i mit tilfælde nu:

http://www.eksperten.dk/spm/221215
http://google.com
osv.
Avatar billede jaffafo Nybegynder
07. juni 2003 - 03:26 #3
gammel tråd, men jeg vil også gerne høre svaret... :)
Avatar billede blazer Nybegynder
07. juni 2003 - 03:37 #4
et sted i regedit kan du sætte hvilken exe den skal spawne de forskellige protokoller med.......bla. telnet osv.......der står der også en til http...du kunne måske lave emn exe der snuppede den linie og så sendte den videre......?!?!?!

bare en ide.......
Avatar billede burningice Nybegynder
07. juni 2003 - 10:56 #5
Avatar billede bendixen Novice
04. juni 2008 - 14:47 #6
Fandt du nogen sinde noget på denne ?