Avatar billede nicki Nybegynder
21. juni 2002 - 20:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

flyt en form

Ja så er jeg her igen:
Denne gang vil jeg gerne vide hvordan man flytter en form med c#......

mvh NHJ
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
22. juni 2002 - 03:40 #1
Flytter en form?
Avatar billede nicki Nybegynder
22. juni 2002 - 13:07 #2
Sn0wflake// ja du ved flytter formularens (el. vinduets) position......
Avatar billede nicki Nybegynder
22. juni 2002 - 21:25 #3
Så endelig >:).... fandt selv ud af det, hvis der er nogen der har / får samme problem så sku' man bare bruge flg. method: SetDesktopBounds (x kordinat, y kordinat, bredde, højde)
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
23. juni 2002 - 00:12 #4
Husker du lige at lukke spørgsmålet nicki?
Avatar billede nicki Nybegynder
23. juni 2002 - 16:48 #5
how ja... >:)

Man forresten også (eller rettere man burde bruge) propertien:

"form.aktiveform.location"