Avatar billede admin Novice
19. juli 2002 - 12:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Extra line breaks in this message were removed. ???

Når nogle modtager mails fra Eksperten, skriver Outlook "Extra line breaks in this message were removed."

Har nogen en idé til hvad dette skyldes og hvordan vi kan optimere det?
Avatar billede prodic Mester
19. juli 2002 - 12:16 #1
Outlook 2002 includes the AutoClean feature for plain text formatted messages. The AutoClean feature removes extraneous hard returns that have been entered into plain text messages. These hard returns are usually inserted by Internet e-mail gateways as messages travel through them.

Det skulle være grunden.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. juli 2002 - 12:17 #2
må vi prøve at se kilden til en mail "før" og efter at outlook har været der med saven ?
Avatar billede admin Novice
19. juli 2002 - 12:19 #3
burde man så sende mailen i andet end plain text?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. juli 2002 - 12:20 #4
admin>> det ville jeg være ret ked af... -kan du evt. lave det sådan at man selv kan vælge ?
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. juli 2002 - 12:42 #5
Man må vil kunne sætte Outlook op til ikke at komme med disse "fejl". Ellers, ville det være fedt at kunne se en mail, sådan som den ser ud til Outlook 2002 og som den ser ud i Outlook 2000.

Så kan man måske se hvor det går galt.

Er det ved alle mails at de får den besked?
Avatar billede admin Novice
19. juli 2002 - 13:01 #6
Dette er hvad jeg kunne finde:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q295014

hvis i finder på en løning hører jeg meget gerne fra jer :)
Avatar billede skau Nybegynder
19. juli 2002 - 13:20 #7
Det kan også være modtagerens outlook - min xp gør det ihvertfald - men der kommer i så fald en lille gul besked frem under menubaren og over selve mailen - hvor man kan klikke for at få de fjernede linebreaks ind igen.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
13. januar 2003 - 17:54 #8
Lukketid? :D