Avatar billede morpheus Nybegynder
27. september 2002 - 15:03 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

billeder og andet...

Hejsa...

Jeg står og mangler nogen billeder til mit site.

Ved hvert menupunkt jeg har, skal baggrunden være anderledes.

Jeg har følgende menu:

Forside (baggrund: hus)
curriculum vitae (baggrund: ???)
profil (baggrund: ???)
værktøjskassen (baggrund: værktøjskasse?)
kontakt (baggrund: nogen der giver hånd til hinanden?)

Som I kan se, mangler jeg også lidt hjælp til menupunkterne.

Alle billederne må gerne ligge i en størrelse der hedder 500x434, da det så kommer til at passe ind med det jeg har lavet.

Håber på hurtig hjælp.
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. september 2002 - 15:13 #1
Her er billeder du frit kan bruge http://gal.mvc.ru/
Avatar billede sthen Nybegynder
27. september 2002 - 15:22 #2
Masser af billeder, baggrunde o.l. på
www.clipart.dk
Avatar billede morpheus Nybegynder
27. september 2002 - 15:39 #3
Jeg synes ikke rigtig der er noget jeg kan bruge på nogen af de sider.
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. september 2002 - 15:57 #4
har du virkelig gennemset alle de billeder og clipart, du må være meget effektiv ;o)
Avatar billede peterkopi Nybegynder
27. september 2002 - 16:43 #5
Masser af royaltyfree og en del GRATIS pics -> http://www.istockphoto.com/index.php
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. september 2002 - 19:58 #6
peterkopi> skal man ikke være medlem?
Avatar billede peterkopi Nybegynder
27. september 2002 - 23:20 #7
Du skal bare være registreret bruger, og det koster ikke noget. Ved tilmelding får du X gratis downloads af royaltyfree billeder, software etc. Kan ikke lige huske hvor mange du får. Men du kan bare kopiere billeder direkte fra skærmen. Det er godt nok forbudt, til gengæld er det bitmaps, som du selv får fornøjelsen af at konvertere til gif/jpeg.
Der er også Flash sider og -effekter og JAVA script ditto.
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. september 2002 - 10:02 #8
den link jeg henviste til er helt Royalty fri, men det var åbenbart ikke fint nok eller også... ja hvad ved jeg!
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
28. september 2002 - 13:09 #9
retaxes >

Hvis du mener der er noget på siden der kan bruges som ikon-baggrund for mine menupunkter, må du meget gerne ligge et direkte link til hvad du havde forestillet dig :)
Avatar billede morpheus Nybegynder
28. september 2002 - 13:22 #10
Hov! Sådan kan det gå, når man er 2 der bruger samme computer... :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. september 2002 - 18:06 #11
det er klart at du ikke kan bruge linket hvis det er clipart duvil bruge, men ellers skulle det nok ku' lade sig gøre at forarbejde billederne så de passer til formålet.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
01. september 2003 - 08:52 #12
Tak for point! :-P