Avatar billede kingguro Nybegynder
24. oktober 2002 - 16:43 Der er 4 kommentarer

Gratis navneserver, som er godkendt af DK-hostmasters??

Jeg prøvede at få mit navneserveren til mit domæne rettet så det pegede på ZoneEdit.com. Men DK-hostmasters sagde at de ikke havde godkendt deres navneserver!! Er der nogle der kender nogle andre gratis navneserverudbydere som er godkendt af DK-hostmasters??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. oktober 2002 - 16:44 #1
Avatar billede kingguro Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:06 #2
Kan jeg få gratidns.dk til at pege videre på kulhytten.dk?? Jeg er lidt ny til det der DNS halløj :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. oktober 2002 - 07:33 #3
jeps.. det er netop sådanne ting den er beregnet på.
Avatar billede kingguro Nybegynder
25. oktober 2002 - 14:08 #4
Men jeg kom bare til at læse (Jeg kan ikke huske hvor??), at man på GratisDNS.dk skulle opsætte sin DNS på den maskine som skulle virke som server???? Men det kan vel ikke være rigtigt, det lyder lidt dumt :)