Avatar billede user-online Nybegynder
28. oktober 2002 - 18:27 Der er 9 kommentarer

Søger...........

Jeg søger en partner omk. et firma jeg er igang med at starte op - webdesign -  Jeg mangler en der er særdeles god til Asp.

Resten kan den pågældende få afvide senere hen.. så som sidens adresse.
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. oktober 2002 - 18:37 #1
hej jeg er interesseret....
har du icq ? mit icq er 133146476
Avatar billede initializing Nybegynder
28. oktober 2002 - 18:39 #2
Meget fint at du søger.. Men så skriv da for hulen noget emre i overskriften barn! Skriv HVAD du søger!
Avatar billede user-online Nybegynder
28. oktober 2002 - 19:07 #3
Det der står? en der er go til asp..
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. oktober 2002 - 19:10 #4
hej jeg er interesseret....
har du icq ? mit icq er 133146476
Avatar billede freeman Nybegynder
29. oktober 2002 - 16:47 #5
coolstar.. hvad med at tjekke mandens brugerprofil på E., der står hans ICQnr.  Icq - 81140106
Avatar billede hede99 Nybegynder
29. oktober 2002 - 20:39 #6
Hej, jeg har et CMS sytem, som du evt. kunne bruge...
Avatar billede cade.dk Nybegynder
02. november 2002 - 14:41 #7
Lyder som noget for mig.
Arbejder som frelancer og har gjort i et godt stykke tid (deltid) -
Mit beste hjørne er Asp/accesss - Kan kontaktes på paw@cade.dk
www.cade.dk
Avatar billede janemil Nybegynder
04. november 2002 - 14:59 #8
Fortæl lidt mere til info@webmasteren.dk
cv www.webmasteren.dk
Avatar billede mmolsen Nybegynder
09. november 2002 - 12:19 #9
Jeg var netop igang med at oprette et web-firma sammen med en kammerat, men da han fik fuldtidsjob bakkede han ud. Så nu søger jeg en partner, men jeg kan jo ligeså godt gå med dig.
Mail mmolsen78@hotmail.com
Har design og navn til firma hvis det er relevant, og en del ideer. Så smid en mail hvis du er interesseret

Mvh Morten