Avatar billede vynne Nybegynder
04. december 2002 - 22:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

problem m. 2 lan med hver sin sonic firewall 1 adsl til TDC

Vi har to lan med som er tilsluttet samme adsl til TDC med een IP adr

                      ____firewall---lan1
TDC--modem--switchbox <
                      ----firewall---lan2

Det kører kun godt hvis den ene sonic firewall er slukket, så der må være en konflikt.

Jeg har forsøgt at sætte op med kun een firewall mellem modem og switchbox, men der kom ikke hul igennem.
Hvad gør jeg
Avatar billede vynne Nybegynder
04. december 2002 - 22:06 #1
Mit forsøg på tegning faldt ikke helt tilfredsstillende ud, men der sidder en firewall lige før hvert lan
Avatar billede vynne Nybegynder
04. december 2002 - 23:15 #2
Ok jeg lukker