Avatar billede Thomas Nybegynder
21. januar 2003 - 17:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ønsker en lille vurdering af www.bunden.dk/wap

Jeg er interesseret i en lille vurdering af www.bunden.dk/wap
Det behøver ikke være noget vildt - bare gerne kort om det kan bruges, og om der måske lige er et par småting der kunne gøres bedre.
Siden er ikke 100% super-færdig, men den kan det den har til formål at kunne.
//Thomas.
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2003 - 18:00 #1
logoet er for meget strukket ud og jeg har svært ved at læse hvad der overhovedet står på det...

jeg kan godt lide farverne men boksen "Nyeste billeder" bryder ligesom designet synes jeg..
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. januar 2003 - 18:23 #2
Jeg tror ikke sider der kræver man logger ind for at se hvad de har at tilbyde har store chancer.
Der er altformange konkurrenter der tilbyder det samme, men uden at kræve medlemsoplysninger (der så bruges til SPAM reklamer om "ting du utvivlsomt er interreseret i information om")

mvh JakobA
Avatar billede Thomas Nybegynder
21. januar 2003 - 18:37 #3
jakoba>
Hvad angår log-ind-delen, så lyder det faktisk korrekt nok. Det vil jeg derfor lige have i mente.
E-mail adressen bruger jeg ikke til noget - kunne selvfølgelig være jeg skulle lave en lille notits på siden om at man blot kan lade feltet være blankt.
Avatar billede Thomas Nybegynder
22. januar 2003 - 16:41 #4
Der er vist ikke flere svar til denne, så jeg lukker.
Westhi>
Logoet bliver ændret, ved dog ikke helt hvornår jeg finder en til det :-)

JakobA>
Log-ind delen er ændret, så nu kan man se billederne, men ikke downloade uden at logge ind. Ligeledes har jeg lavet en lille notits på registreringssiden om at e-mail adressen ikke er nødvendig.
Du må gerne svare, hvis du vil have en del af pointene.
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2003 - 16:51 #5
Jamen det lyder da helt fint :)
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2003 - 17:18 #6
man skal lukke ved at acceptere et svar...

Man kan ikke bare sige "Lukket" :)
Avatar billede Thomas Nybegynder
22. januar 2003 - 18:15 #7
Det ved jeg skam godt - men ville vente og se om JakobA ville svare.
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2003 - 18:15 #8
helt i orden :)