Avatar billede jbc Nybegynder
26. januar 2003 - 12:48 Der er 4 kommentarer

Gæstebog i FrontPage

Jeg har forsøgt at lave en gæstebog med skabelonen i FrontPage, men den virker ikke. Hvad kan jeg have gjort forkert? Jeg syntes jeg har fulgt guiden, men der må være noget der smutter. Andre kan ikke læse hvad eller hvem der skriver i gæstebogen
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. januar 2003 - 15:52 #1
Hvis du vil bruge frontpage til at lave den slags dynamiske timg med, så kræver det at dit webhotel supportere frontpage server extentions, det kan være det du mangler, prøv at kontakt din udbyder, normalt koster det ekstra at fo denne understøttelse
Avatar billede jbc Nybegynder
26. januar 2003 - 16:06 #2
Nej det er ikke derfor. Mit webhotel understøtter udvidet frontpage.
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. januar 2003 - 16:08 #3
Kan du ikke ligge et link til din gæstebog, så kan man se hvad det drejer sig om
Avatar billede jbc Nybegynder
26. januar 2003 - 16:25 #4
Jeg kan godt lave gæstebogen, men hvis nogen skriver i den bliver det ikke vist