Avatar billede novice-so-far Nybegynder
12. februar 2003 - 20:22 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Udbydere

Jeg har behov for en XDSL-forbindelse på min. 1024 ned og 256 op.
Håber nogen synes, de har fundet den bedste (læs biligste) løsning...
Da jeg skal styre 2 comp´er ønsker jeg en router og løsningen skal også indeholde fastnetstelefoni.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. februar 2003 - 20:23 #1
kig på www.cybercity.dk de har god support, og du får en router til låns :)
Avatar billede novice-so-far Nybegynder
12. februar 2003 - 20:25 #2
<<metal
kan du uddybe det lidt ;-)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
12. februar 2003 - 20:26 #3
CyberCity kan varmt anbefales - deres support er helt fænomenal og desuden giver de mulighed for noget de kalder CyberCity Boost, som giver mulighed for i én, tre eller syv dage at opgradere sin forbindelse til f.eks. 2048/512 hvis man får nogle venner på besøg til LAN eller lign :)
Avatar billede novice-so-far Nybegynder
12. februar 2003 - 20:28 #4
O.K.  For at sige det lige ud... Hva koster det?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. februar 2003 - 20:35 #5
Avatar billede novice-so-far Nybegynder
12. februar 2003 - 20:38 #6
Jeg lader lige spørgsmålet hænge til i morgen...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. februar 2003 - 20:43 #7
derfor behøver du vel ikke afvise mit svar...
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
12. februar 2003 - 20:45 #8
Ellers kan du også kigge på denne side: http://www.internetkvalitetsguide.dk/ for at finde ud af hvordan du kan gøre abbonnementet billigst i forhold til dine behov!
Avatar billede novice-so-far Nybegynder
12. februar 2003 - 21:23 #9
>>rolig nu metal du skal nok få del i pts ;-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. februar 2003 - 21:32 #10
:-)
Avatar billede professoren Nybegynder
21. februar 2003 - 17:12 #11
alt efter hvor i landet du bor, er der flere muligheder.
Hvis du kan få cybercity, kan der lige nu oprettes til 1/2 pris
Hvis du kan få TDC kabel webspeed, lige nu er der kampagnepris med gratis opretelse--og måske gratis installation!
Tiscali har også en billig tilbud for oprettelse.
Normalt installation er ca. 500 og oprettelse ca. 500 = 1000,- det kan du spare NU hvis du følge min råd
1056/256 ADSL koster ca. 550/md med webspeed og ca. 600-800 med TDC ADSL, Tiscali og Cybercity