Avatar billede serious Nybegynder
27. februar 2003 - 00:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fonts

Hej allesammen !

Jeg skal bruge fonts i stil med dem der er på dette logo:
http://3donline.com.br/images/logo.gif

Denslags fonts hvor der står:

"3DONLINE"
"CLICK TO GO HOME"

sådan lidt "digital" tror jeg det hedderi font genren...

Og bogstaverne skal ikke være ret store så font'en skal være beregnet til at skrive med småt.

håber i kan hjælpe.

// Serious
Avatar billede cdc Novice
27. februar 2003 - 00:38 #1
Avatar billede serious Nybegynder
27. februar 2003 - 00:45 #2
Det ville være rart med et direkte link...
Avatar billede cdc Novice
27. februar 2003 - 08:42 #3
er ikke sikker men det kan være nr. 2: http://www.dsg4.com/04/extra/bitmap/
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. februar 2003 - 12:17 #4
Det da bare at tegne bogstaverne selv. Det er en pixel font af en art, men tror de har tegnet den selv.
Her kan du læse lidt om pixel art http://www.pspgrafik.dk/fagudtryk/pixelart.php    Det er ret simpelt
Avatar billede cdc Novice
27. februar 2003 - 12:20 #5
Det er en bitmap font. men kan sagtens tegne den selv, men det er lidt besværligt hvis man skal bruge den over hele siden på menu, overskrifter osv
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. februar 2003 - 12:47 #6
hvor ved du fra det er en bitmap font ?
Avatar billede cdc Novice
27. februar 2003 - 12:53 #7
det er betegnelsen for den type font, ikke navnet på det. Lige som man har sarifer osv
Avatar billede cdc Novice
27. februar 2003 - 12:54 #8
men om du mener om det er en font eller noget de selv har lavet, kan jeg ikke svare på
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. februar 2003 - 12:56 #9
okay :-)